niedziela, 16 kwietnia 2017

Pudrowy róż, czerń, eko skóra i baskinka


Witajcie Kochani!

Mam nadzieję, że miło spędzacie Święta!

Jak na tę okoliczność przystało, mam dla Was propozycję stylizacji wizytowej.

Połączyłam w niej same modne elementy i kolory - pudrowy róż, ponadczasową czerń, eko skórę i baskinkę.

Moja różowa bluzka z baskinką pochodzi z kolekcji marki Wielka Moda.

Połączyłam ją ze skórkową, ołówkową spódnicą ze sklepu Karko.pl.

Myślę, że baskinka i ołówkowy krój spódnicy to genialne połączenie!

Zestaw uzupełniłam dodatkami w kolorze czarnym.

Moje szpilki są z Deichmanna, torebka z kolekcji Orsay, a naszyjnik-korale z Quiosque.

Mam nadzieję, że cały look przypadnie Wam do gustu!

Dajcie znać w komentarzu! :)

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz