sobota, 22 kwietnia 2017

Kardigan w pepitkę


Witajcie Kochani!

Dziś w stylizacji pokażę Wam, z czym zestawiłam mój nowy sweter, który kupiłam w Bonprix.

Na marginesie dodam, że zbieram się z zamiarem napisania dłuższego tekstu i wpisu dotyczącego pepitki.

Tym razem jednak poprzestanę na jednej, czarno-białej stylizacji.

Bazą mojego zestawu jest biały, swobodny top (Ulla Popken) i czarna spódnica z eko skóry (Karko.pl).

Myślę, że tak naprawdę jest to najłatwiejszy pomysł na to, jak skompletować zestaw, który doskonale połączy się z pepitką.

Postawiłam też na dodatki w analogicznych kolorach - czarne szpilki (Deichmann) oraz białą, dużą torebkę (Orsay).

Jestem bardzo ciekawa, czy sami też lubicie zestawy "black and white"?

Dajcie znać w komentarzu!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz