poniedziałek, 1 października 2018

Casualowa jesień z Elena Miro


Witajcie Kochani!

W piątek odwiedziłam salon marki ELENA MIRO na ul. Koszykowej 31 w Warszawie.

Z radością odkryłam nowości w jesiennej kolekcji i przygotowałam dla Was małą fotorelację.

Skompletowałam aż siedem jesiennych zestawów w casualowym stylu, takim który sprawdzi się na co dzień i będzie przy tym bardzo wygodny oraz praktyczny w użytkowaniu.

Skupiłam się właśnie na stricte użytkowym aspekcie kolekcji, wybierając modele ubrań, które będą wielofunkcyjne i zapewnią nam otulające ciepełko o tej porze roku.



1. Pastelowe ponczo - moja bajka

Uwielbiam takie fasony w chłodne miesiące.

Ogólnie jestem fanką ubierania się warstwowo -  na tak zwaną "cebulkę".

Zobaczcie w jaki sposób połączyłam dwa elementy stroju z tej samej dzianiny - sweterek oraz ponczo.

Powstał nam z tego niebanalny set typu "bliźniak", który zestawiłam ze spodniami z dresowej dzianiny w analogicznym, szarym kolorze.

Jest ciepło, miło i nowocześnie!






2. Look z pazurem

To ewidentnie look z pazurem... i to kocim pazurem!

Świetna i odmładzająca wizerunek stylizacja łączy w sobie pastelowy sweterek z "czarnym kotem" oraz spodnie z eko skóry.

Do tego dopasowałam miękki kardigan z długim włosem.








3. Odrobina ognistej czerwieni i jesienne kwiaty

Czerwień to jeden z moich ulubionych kolorów, więc nie mogło zabraknąć jej w tej prezentacji.

Moja bluzka bazowa jest w drobne kwiatki, troszkę w stylu marimekko.

Wzorzysty spód  chętnie łączę z jednolitym wierzchem - w tym wypadku jest to lekki sweterek o otwartym fasonie.

Całość jest stonowana, świeża i nadaje się na wiele okazji.








4. Czarny puchowy płaszcz i miła dla oka geometria

Ten pikowany płaszczyk skradł moje serce. Jest wygodny, bardzo lekki i pięknie współgra z pełną sylwetką.

Ma "taliowany' fason, który lekko rozszerza się ku dołowi.

Graficzna bluzka jest doskonałą bazą takiej jesiennej stylizacji.

Łączy dwie struktury materiałów - wzorzystą tkaninę oraz grafitową, melanżową dzianinę.






5. Urok otulających szarości 

Niby zwykły top, a jednak z nutką glam - jego przód delikatnie połyskuje za sprawą metalicznego nadruku.

Założyłam do niego ciepły i otulający sweter, który może być okryciem wierzchnim na jesień.

Taki sweter na pewno zabierzesz ze sobą na urlop zimą.

Gruby splot oraz ozdobne przeszycia i detale - to jego atuty.






6. Kwiecista baza i jednolita narzutka

Lubię się tak ubierać, to definitywnie mój styl.

Kolorowy top we wzory odwraca uwagę od mankamentów sylwetki, a jednolita granatowa narzutka uspokaja i tonuje ten look.

Miękko opadająca dzianina po bokach optycznie wysmukla sylwetkę.

Ten zwiewny efekt wzmocniłam jeszcze delikatnym, granatowym szalem.





7. Sweter z widokiem

Coś dla pań, które nie lubią warstwowych rozwiązań, a preferują jedną cieplejszą rzecz.

Ten sweterek urzekł mnie swoją formą - ma odpinany golf i prosty krój z lekko obniżoną linią rękawów.

Dodatkowym atutem jest splot, który układa się w efektowny pejzaż.

Sweter połączyłam z fantastycznymi spodniami w granatowym kolorze.

Musicie je zmierzyć, żeby przekonać się na własnej skórze, jak pięknie podkreślają nogi i trzymają w ryzach okolicę bioder.

Efekt wow gwarantowany!




To już wszystko co przygotowałam na dziś.

Na moim profilu Facebook dodam jeszcze krótkie video migawki z przymiarek - klikajcie TUTAJ!

Buziaki!

Wasza Aga 💋

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz