środa, 24 października 2018

Jesienna wygoda z CELLBES


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was kolejną "musztardową" stylizację, którą przygotowałam w ubraniach marki CELLBES.

Tym razem postawiłam na jesienną wygodę i zbudowałam stylizację na bazie sweterka i spodni.

Mój żółty sweterek (KLIK!) ma prosty fason z malutkimi rozporkami na dole i przy rękawach.

Połączyłam go ze spodniami z dzianiny (KLIK!) w kolorze ciemnej, melanżowej szarości.

Do tego dobrałam lekką, pikowaną kurtkę (KLIK!), która świetnie się sprawdzi w spacerowym wydaniu.

Cały look uzupełniłam jeszcze dużą apaszką (KLIK!), którą znacie już z wcześniejszego wpisu.

Mam nadzieję, że całość przypadnie Wam do gustu!

Buziaki!

Wasza Aga 💋

Fot. Grześ💓















3 komentarze:

  1. Żółty to Twój kolor i chyba masz tak jak ja, że wszelkie nasycone kolory Cię ubierają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja! Chciałam zapytać czy te leginsy nie prześwitują? Zawsze mam z tym problem :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Apaszka daje bardzo fajny efekt. Bez niej stylizacja mogłaby być ciut nudna ;0.
    Pozdrawiam i zapraszam na blog skorzanaszwalnia.

    OdpowiedzUsuń