wtorek, 9 października 2018

Musztardowa jesień z CELLBES


Witajcie Kochani!

Pora na jesienną stylizację w tak modnym - musztardowym kolorze!

Myślę, że udało mi się skompletować całkiem interesujący zestaw ze sklepu CELLBES i już opisuję dokładnie wszystkie elementy mojego stroju.

Bazą mojej stylizacji jest dzienna, dzianinowa SUKIENKA (KLIK!) w jesiennych kolorach.

Sukienka ma kopertowe założenie i asymetryczny dół.

Pięknie komponuje się z kryjącymi rajstopami (LIDA) oraz botkami ze sklepu OdSzewca.pl.

Najbardziej wyrazistym elementem stylizacji jest musztardowa KURTKA (KLIK!).

Jest ciepła, długa i zapinana na suwak oraz zatrzaski. Dodatkowo jest ozdobiona odpinaną plisą z futerkiem wokół kaptura.

Dodatki dobrałam tak, aby stanowiły spójną całość z resztą stroju.

Czapka jest z Orsay'a, a piękna CHUSTA (KLIK!) również z Cellbes.

Mam nadzieję, że ten musztardowy look się Wam spodoba!

Buziaki!

Wasza Aga 💋

Fot. Grześ 💓














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz