poniedziałek, 21 stycznia 2019

ROZDANIE - dwie książki HAPPY NEW YEAR MAKER mogą być Wasze!


Witajcie Kochani!

Mam dla Was dwa plannery - dwie książki Magdy Jasińskiej znanej jako HAPPY MAKER.

Każda z autografem autorki oraz ciekawym przesłaniem, które własnoręcznie napisała.

Planner jest bardzo funkcjonalny - możecie zacząć wypełniać go w dowolnym czasie, gdyż miesiące są jedynie ponumerowane - nie ma nazw ani dat, to wypełniacie same/sami.

Dokładniej możecie "obejrzeć" książkę w moim filmiku : TUTAJ (KLIK!)


Co trzeba zrobić, aby wygrać taki planner?

Proszę, napiszcie mi w komentarzu pod tym postem, dlaczego chcecie mieć taki planner/ kalendarz u siebie. W kilku zdaniach.

Proszę też o podpisanie się imieniem i adresem mailowym. Jeśli macie problem z udostępnianiem swojego maila publicznie - podpiszcie się imieniem i nazwiskiem lub imieniem z pierwszą literą nazwiska, a na mój mail - plussize@interia.pl wyślijcie mi swój adres mailowy.

Czy wszystko jasne?

Zapraszam do zabawy!

Wygrają dwie odpowiedzi, które najbardziej przypadną mi do gustu!

Buziaki!

Wasza Aga 💋


15 komentarzy:

  1. Dlaczego ja powinnam mieć taki plan er? Hmm no cóż bo jestem osobą zakręcona oczywiście pozytywnie, bo mam wiele pomysłów i nie chce żeby uciekły, bo mam wiele celi lub celów i chce żeby były zrealizowane bo mam też dużo Marzen i chce żeby się spełniły więc taki organizer jest dla mnie. ��
    Paulina
    Stany1@vp

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbliższy rok będzie dla mnie rokiem wyzwań związanych z pracą, wyjazdami oraz organizacją domu i opieką nad dziećmi. Myślę że taki planer byłby dla mnie idealny. Pomogłby mi znalezc dobry kierunek w codziennych zmaganiach. Pozdrawiam Agnieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od początku oglądam i podziwiam na FB HAPPY MAKER i bardzo bym chciała mieć jej planner/ kalendarz.Jest cudny,wykonany jak widać z niezwykła starannością i byłby świetnym narzędziem do zapisywania moich celów, wyzwań, marzeń, i spraw które muszę realizować by nic nie umknęło.Pozdrawiam Agnieszka J.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, ja bym chciała taki planner gdyż jeszcze nie mam żadnego. Może pomógł by mi w organizacji życia 🤔😀 pozdrawiam Agata agawoj0301@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój adres email do poprzedniego komentarza :) Pozdrawiam serdecznie spellsmarytv@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja swój przepiśnik HNYM już mam 😍 Dzięki niemu każdy dzień to nowe wyzwanie i wspaniałe zadanie w drodze ku spełnieniu marzeń ❤ Teraz chcę Go podarować mojej cudownej mamie na urodziny , które obchodzi 10 lutego 😍 Myślę , że to prezent idealny i pomoże jej tak jak mi w drodze ku szczęśliwemu życiu ❤❤❤ Pozdrawiam 😊
    Dorota dorotaluczyk39@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj. Chciałabym w koncu lepiej poznać sama siebie i uwolnic sie od gonitwy co się powinno a zacząć myśleć co ja chce! :) Taka książka wydaje sie hotelem spa dla głowy i duszy. Jesli uwazasz, ze to ja powinnam wziąć świat w swoje ręce łącząc się w siły z HM odezwij sie do mnie. inthejungle@onet.pl :) Pozdrawiam,Karolina

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem po kursie POKOCHAJ SIEBIE W 30 DNI. Po nim moje życie wywróciło się do góry nogami :) Oczywiście w pozytywnym znaczeniu tych słów. Jest dużo zmian na lepsze. Przemiłą, przecudowną sprawą byłoby zapisywanie nowych wyzwań , marzeń, celów i przemyśleń w cudownym przepiśniku jakim jest HNYM ❤️ Do szczęścia potrzeba tak nie wiele :)

    Martyna
    martynakuta92@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowy rok nowa ja! To pierwszy taki rok,w który wchodzę z taka energia,planami,zmianami! Potrzebuje do tego pomocnika,który będzie ze mną przez cały rok przez cały rok.Mam nadzieje,ze doda mi on jeszcze więcej energii niż lives Happy Maker.Pozdrawiam serdecznie. rurka.karolina@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam ,
    Planner HNYM przydałby mi się do gospodarowania codziennością, na codzień chodzę do psychologa i staram się jakoś uporządkować swoje życie , swój świat i swoją codzienność. Od czasu gdy HNYM został wydany marzę o nim jako o pomocy w terapii i nie tylko, niestety ostatnio pojawiłam się na zakręcie życiowym i nie stać mnie na kupno jego to może uda mi się go chociaż wygrać? A jeśli się nie uda to cieszę się że mogę wziąć udział w tej zabawie .

    Mój adres e-mail : alicjaplichta21@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciała bym wygrać książę żebym mogła poznać jak można pozytywnie zmienić swoje życie. Wychowuje czwórkę dzieci sama ( w tym roczne bliźniaki ) Po całym dniu pracy przy dzieciach brak mi energi, może właśnie ta książka pokazała by mi jak uzbierać energię na dalsze działanie , jak i dalej dać radę samemu z tym wszystkim. Czasem są takie dni ze zapominam co miałam zrobić albo co już zrobiłam.
    Mam nadzieje ze chociaż raz w życiu los się do mnie uśmiechnie i coś wygram. Pozdrawiam serdecznie.
    Mój e-mail Aniamroz87@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć Agnieszko,
    Muszę Ci się do czego przyznać – mam bzika na punkcie kalendarzy! Zawsze mam ich kilka – jeden w kuchni, aby zawsze wiedzieć czy nie przegapiłam ważnych okazji, drugi w pokoju (nie mogłam się oprzeć, bo akurat ten jest z kotkami), trzeci w pracy, a czwarty zawsze w torebce. Już od dłuższego czasu planuję kupić planner, aby w końcu wziąć się za siebie! Potrzeba mi prawdziwego kopa i motywacji, a planner Pani Magdy jest do tego idealny! Mam nadzieję, że Tobie, Twojej koleżance, której podarowałaś panner i Twoim czytelniczkom uda się zapełnić plener celami i planami, które uda się zrealizować jeszcze w tym roku!
    Twoja imienniczka, ragga93@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmmm dlaczego ja? Bo w moim życiu brakuje usystematyzowania ;) Osobiście miałam okazję poznać cudowną Magdę, za to jestem jest wdzięczna, że spotkałam ją na swojej drodze w odpowiednim dla siebie czasie. Ale jak to w życiu naszym bywa czasem zapominamy o tych wdzięcznościach, o docenianiu tego co się ma, o swoich celach, marzeniach... A gdy znajdziemy się ponownie na tzw zakręcie, zdajemy sobie sprawę że wracamy do punktu wyjścia. Ja w ostatnim czasie niestety zapomniałam o systematyczności, o wdzięczności, o ciągłej pracy bycia lepszym człowiekiem, zapomniałam za co siebie kocham... Tego co nauczyła mnie Magda. Dziś wracam pełna pozytywnych myśli, jeszcze wiele zmian- dobrych zmian przede mną. A ten planner byłby świetnym dopełnieniem mojej pracy nad sobą.

    Kinga Z ;) kinzaj.kz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bo chcę być szczęśliwa!
    basiapgw@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. - Jestem wdzięczna za wszystko co mam i wszystko co do mnie przychodzi❤
    - Kocham cudownych ludzi ktòrzy pojawiają się w moim życiu
    - Gdy spotyka mnie coś trudnego teraz odbieram to jako lekcje i wyciągam wnioski na przyszłość
    -Wiem że mam rzeczy o ktòrych wielu ludzi na świecie może tylko marzyć czystą wodę, ciepły dom, najwspanialsze dzieci👱‍♀️🙎‍♂️ i milion innych
    Mam mnòstwo powodòw do bycia szczęśliwą. Kiedyś nie myślałam w taki sposòb. Magda pokazała mi tą drogę. Dziękuję Madzia.
    Madzia pokazała też że trzeba mieć odwagę marzyć i spełniać te narzenia.
    Przepiśnik od naszej wspaniałej Happy Maker jest teraz moim marzeniem. Wiem że się spełni. Może właśnie tu. Dziekuję za ten konkurs i życzę wszystkim powodzenia.
    Kinga C Kikaka712@gmail.com

    OdpowiedzUsuń