niedziela, 27 stycznia 2019

Z wizytą w salonie Elena Miro - Warszawa - styczeń 2019


Witajcie Kochani!

Dziś zapraszam Was na kolejną fotorelację z moich odwiedzin w salonie ELENA MIRO (KLIK!) w Warszawie (ul. Koszykowa 31).

Tym razem przyjrzałam się z bliska styczniowej kolekcji marki i przygotowałam dla Was kilka stylizacji, robiąc przymiarki przed sklepowym lustrem.

Zachwyciły mnie dwie sukienki - jedna w stylu Boho, a druga o charakterze wizytowym, wyjściowym.

Zaprezentuję Wam również trzy okrycia wierzchnie - zimową kurtkę, ciepłe ponczo w kratę oraz wiosenną parkę.

Będzie też propozycja stroju do pracy - komplet w drobne paseczki.

Na uwagę jak zwykle zasługują spodnie, które układają się doskonale na sylwetce plus size.

Przekonałam się po raz kolejny, że kolor ma moc. Odcień musztardowej żółci na nowo skradł moje serce!

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Buziaki!

Wasza Aga 💋






































1 komentarz:

  1. Sukienka w kwiatki prześliczna <3 Lubięsukienki codzienne które są na tyle eleganckie, że mogą stanowić również świetny outfit na wieczór.

    OdpowiedzUsuń