niedziela, 10 lutego 2019

Szałowe GROSZKI z kolekcji marki CELLBES


Witajcie Kochani!

Jak już pewnie zauważyliście, bardzo lubię groszki. To ponadczasowy deseń, który ma w sobie pewną dozę młodzieńczości.

Pokazywałam Wam już groszki na bluzkach, sukienkach, spódnicach... lecz nigdy na bomberce!

Ten fason wdzianka czy kurtki bije obecnie rekordy popularności i świetnie się sprawdza w casualowych zestawach.

Moją czarną bomberkę w białe groszki (KLIK!) z CELLBES połączyłam z czarnymi spodniami o sportowym fasonie (KLIK!).

Spodnie mają doskonały, wyszczuplający fason. Fajnym elementem są dość długie, przylegające ściągacze na dole spodni.

Do tego postawiłam na białe, sznurowane trampki (KLIK!).

Myślę, że całość tworzy świeży i nowoczesny look.

Mam nadzieję, że się Wam spodoba!

Buziaki!

Wasza Aga 💋














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz