niedziela, 24 lutego 2019

IZABELA - koronkowa kreacja z kolekcji marki GRANDIO


Witajcie Kochani!

Dziś chciałam Was zaprosić na prezentację sukienki o nazwie IZABELA (klik!) z kolekcji polskiej marki GRANDIO.

Grandio to firma, która zajmuje się projektowaniem oraz szyciem konfekcji damskiej, wśród której prym wiodą eleganckie sukienki wizytowe, sukienki wieczorowe oraz sukienki koktajlowe z nowoczesnym, modowym rysem.

Na zdjęciach pokażę Wam sukienkę Izabela w wersji czerwono-beżowej, ale w ofercie sklepu dostępne są jeszcze inne warianty kolorystyczne - sprawdź tutaj!

Moja sukienka ma ołówkowy fason, który doskonale podkreśla kobiecą sylwetkę.

Dekolt, który stylizowany jest na kopertowy, pięknie podkreśla górną partię sylwetki, a poziome cięcie w pasie buduje optycznie talię.

Sukienka ma bezpieczną długość oraz lekko transparentne rękawy. (Mam na sobie rozmiar 50.)

Do stylizacji dopasowałam beżowe dodatki, które idealnie harmonizują z bazą sukienki.

Mam nadzieję, że cały look się Wam spodoba!

Buziaki!

Wasza Aga 💋









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz