niedziela, 17 lutego 2019

Mój nowy look z marką BONPRIX!


Cześć Kochani!

Dziś przygotowałam dla Was nową stylizację w ubraniach marki Bonprix.

Pogoda pozwoliła mi na to, żeby zdjąć ciepłe okrycie wierzchnie i przygotować stylizację na bazie zwiewnej sukienki.

Moja SUKIENKA (KLIK!) uszyta jest ze sprężystej, chłodnej dzianiny w kwiaty. Ma moją ulubioną długość rękawów oraz urocze falbanki przy dekolcie i na dole sukienki.

Przyznam się Wam, że mam ten model sukienki w aż trzech wariantach kolorystycznych.

Futerkowe KAMIZELKI (KLIK!) są hitem od kilku sezonów. W Bonprix również pojawiają się cyklicznie.

Cieszę się, że upolowałam moją, bo znikają ze sklepu jak ciepłe bułeczki.

Podobnie jak długie KOZAKI (KLIK!), które współgrają idealnie z szerszą łydką. Polecam je wszystkim paniom plus size.

Tutaj pokazuję czerwone, ale w swojej kolekcji mam kilka kolorów kozaków z miękkiego eko zamszu.

Mam nadzieję, że ten look się Wam spodoba!

Buziaki!

Wasza Aga 💋








1 komentarz: