poniedziałek, 18 marca 2019

Kolekcja Maite Kelly dla BONPRIX - dwie szałowe stylizacje


Witajcie Kochani!

Jakiś czas temu zrobiłam na blogu przegląd kolekcji Maite Kelly dla BONPRIX - kliknij tutaj!

Dziś przyszedł jednak czas na prezentację części ubrań na mnie!

Przygotowałam dwie całkowicie różne stylizacje. 😊

Jedna to "casualowy luz", a druga to śmiałe połączenie fasonów i tekstur, w stylu "girl power".

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!


1. Casualowy luz

Tu postawiłam na luz i wygodę, w codziennym, streetwearowym stylu.

W białej bluzie (KLIK!) z nadrukiem czerwonych ust zakochałam się od pierwszego wejrzenia.

Lubię białe ubrania, a ten czerwono-czarny nadruk zdecydowanie przyciągnął moją uwagę.

Bluza świetnie pasuje do spodni, ma też rozporki po bokach, co wpływa na komfort jej użytkowania.

Do bluzy dopasowałam szare jeansy, które mają ultra modne obecnie lampasy (KLIK!).

Lampasy optycznie wysmuklają oraz wydłużają nogi, więc nie można ich nie lubić! 💋









2. Girl power

Dobry T-shirt to podstawa wielu stylizacji. Ten ma dziarski napis! 💋

Połączyłam go dość przewrotnie z elegancką spódnicą z baskinką (KLIK!).

Spódnica ma piękny, kwiecisty wzór i doskonale komponuje się kolorystycznie z górą!

Baskinka podkreśla talię i biodra, maskując przy tym wystający brzuszek.

Do tego zarzuciłam jeszcze zieloną ramoneskę z eko skóry (KLIK!)

Mam nadzieję, że ten look się Wam spodoba!







WE ARE WOMEN... WHAT'S YOUR SUPERPOWER? 💪💪💪


To już wszystko na dziś!

Buziaki!

Wasza Aga 💋

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz