poniedziałek, 25 marca 2019

Wiosenne BOHO - sukienka AGATA marki GRANDIO


Witajcie Kochani!

Dziś przygotowałam dla Was kolejną stylizację z polską marką GRANDIO.

Rolę główną w tym zestawie odegra piękna, bordowa  sukienka o nazwie AGATA (KLIK!).

Sukienka uszyta jest ze zwiewnej i lekkiej tkaniny, na podszewce. Ma fason z marszczeniem oraz gumką w pasie i szerokie, bufiaste rękawy.

Jest to wielofunkcyjna kreacja, która doskonale sprawdzi się na co dzień oraz w wizytowej odsłonie.

Dziś połączyłam ją z cienkimi kozakami oraz kamizelką z eko futerka.

Uzyskałam tym samym świeży look w stylu wiosennego BOHO.

Mam nadzieję, że moja propozycja się Wam spodoba.

Buziaki!

Wasza Aga 💋

Ps. Sukienkę AGATA w całej gamie kolorów znajdziecie tutaj: KLIK!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz