środa, 6 marca 2019

Mierzę dwa stroje kąpielowe plus size marki LORIN- kolekcja 2019


Witajcie Kochani!

Dziś zaproszę Was na prezentację dwóch strojów kąpielowych z kolekcji Plus Size 2019 (KLIK!) marki LORIN.

💙💚💛💜💙💚💛💜💙💚💛💜💙💚💛💜💙💚💛💜💙💚💛💜💙💚💛💜💙💚💛💜💙💚💛💜💚

Pierwszy model to strój jednoczęściowy o symbolu L4220/9 (KLIKNIJ TUTAJ!).

Kostium ma lekko usztywniane miseczki, biżuteryjne detale na ramiączkach oraz efektowne drapowania z przodu.

Nadruk w kwiaty jest tylko na przedniej części stroju, a tył jest jednolity - czarny.

Strój wygląda bardzo zgrabnie na sylwetce plus size. Czuję się w nim bardzo komfortowo.



Drugi model to strój dwuczęściowy o symbolu L2225/9 (KLIKNIJ TUTAJ!)

Kostium składa się z czarnego biustonosza oraz wysokich majtek z siateczkowymi wstawkami.

Strój leży doskonale - jestem pod wrażeniem tego, jak dobrze udało mi się dopasować rozmiar góry zdalnie.

Na uwagę zasługują też ozdobne, srebrne detale na obu częściach stroju. Są to takie metaliczne kwadraciki nadrukowane na materiał, choć z daleka wyglądają jak dżety.



Mam nadzieję, że moja prezentacja przypadnie Wam do gustu!

Całą ofertę marki możecie zobaczyć TUTAJ!

Ślę buziaki!

Wasza Aga 💋

1 komentarz:

  1. Jestem mamą w rozmiarze plus size, i niestety ale przez długi okres czasu ciężko mi było dobrać odpowiedni strój do mojej sylwetki. Tak jak widzę zdecydowała się Pani na strój jednoczęściowy - Ja również i jestem z niego bardzo zadowolona. Czuję się w nim naprawdę kobieco i swobodnie, a kolory jakie ma są niebywałe - rozjaśniają i ożywiają moją sylwetkę.

    OdpowiedzUsuń