niedziela, 22 marca 2020

Akwarelowe kwiaty CELLBES


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was nową stylizację i akwarelowe kwiaty z CELLBES.

Ten lekki PŁASZCZ (KLIK!) od razu skradł moje serce.

Uwielbiam kwiaty, a już szczególnie w akwarelowym, delikatnym wydaniu.

Jeśli chodzi o bazę stylizacji, to tym razem postawiłam na biel.

Moja BLUZKA (KLIK!) ma nieco rustykalny charakter.

To wszystko za sprawą bufiastych rękawów, wstawek z koronki oraz delikatnych marszczeń.

Dopasowałam do niej moje ulubione, białe SPODNIE PARIS (KLIK!) o fasonie rurek.

Myślę, że to świeży i bardzo wiosenny look.

Dajcie znać, czy się Wam spodobał!

Buziaki!

Wasza Aga 💋

Fot. Marcin 💓












4 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz w bieli :) Ja jestem plus size i zawsze bałam się białego, ale jak widzę Ciebie to chyba przekonam się do białych jeansów!

    OdpowiedzUsuń
  2. A gdzie jakaś biała stylizacja dla partnera? Mężczyźni też mogą dobrze wyglądać w bieli :)

    OdpowiedzUsuń