niedziela, 1 marca 2020

Bluzka z kotwicą ze sklepu XELKA


Witajcie Kochani!

Dziś przygotowałam dla Was casualową stylizację z ciekawą bluzką ze sklepu XELKA.sklep.pl.

Moja BLUZKA (KLIK!) ma swobodny, luźny fason i jest uszyta z miłej dla ciała, wiskozowej dzianiny.

Jak wiecie, bardzo lubię marynistyczne klimaty, więc motyw kotwicy od razu mi się spodobał.

Szarą górę zestawiłam z czarnymi, woskowanymi spodniami marki Yours.

Stylizację uzupełniłam świetnymi półbutami (KLIK!) ze sklepu OdSzewca.pl w kolorze czarnym.

Co ciekawe, półbuty nie mają klasycznego sznurowadła. Są wiązane na urocze kokardki.

Mam nadzieję, że i ta stylizacja się Wam spodoba!

Ślę buziaki!

Wasza  Aga 💋

Fot. Marcin 💓












2 komentarze:

  1. Nie przepadam za bluzkami z grafiką, więc bluzeczka nie bardzo dla mnie. Za to budy są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Gratuluje

    OdpowiedzUsuń