środa, 4 marca 2020

Boskie błękity z CELLBES


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was coś niebieskiego - boskie błekity z CELLBES.

Uwielbiam wzór Paisley na ubraniach. Jest ponadczasowy i bardzo twarzowy.

Moja KURTKA (KLIK!) wykonana jest z pikowanej, niebieskiej tkaniny. Jest puszysta, lekka i miękka.

Ma dwie kieszenie, stójkę i jest zapinana na suwak.

Dziś połączyłam ją z białymi SPODNIAMI (KLIK!), ale fantastycznie będzie też wyglądać z niebieskimi jeansami.

Na Waszą uwagę zasługuje również piękna BLUZKA (KLIK!) z miękkiej, wiskozowej dzianiny z analogicznym wzorem.

Ma efektowny dekolt i gumkę na linii bioder.

Jeśli lubicie różne odcienie błękitu i bieli, ten zestaw  powinien się Wam spodobać!

Buziaki!

Wasza Aga 💋

Fot. Marcin 💓
















3 komentarze:

  1. Ach błękity... Uwielbiam! Pięknie Ci w nich 💗
    Daga

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Agnieszko

    OdpowiedzUsuń
  3. Na co dzien wole kurtki jednokolorowe bo łatwiej jest mi takie ubrania zgrać z odpowidnimi dodatkami, jednak ta kurteczka bardzo mi się tutaj spodobała. I wydaje mi się, ze powinna być dość praktyczna jeśli chodzi o zestawienia z innymi ciuszkami :)

    Mam kilka płaszczy ale zorientowalam się ostatnio ze w swojej szafie nie mam w zasadzie ani jednej wygodnej kurtki puchowej. Będe musiała to nadrobić.

    OdpowiedzUsuń