niedziela, 8 listopada 2020

Boski fiolet - przepiękny płaszcz OFELIA ze sklepu KARKO.PL

 
Witajcie Kochani!
 
Dziś zaproszę Was na prezentację mojej jesiennej nowości ze sklepu KARKO.PL
 
Jeśli uda mi się Was zainspirować... pamiętajcie o aktywnym haśle rabatowym, które da Wam aż 23% rabatu na zakupy w sklepie!
 

 
Ten kolor totalnie mnie zachwycił!

Płaszcz ma swobodny, lekko oversizowy fason z kieszeniami i kapturem.

Jest przemiły w dotyku i bardzo ciepły. 

W prezentacji zestawiłam go z beżową bazą - myślę, że to świetne zestawienie kolorystyczne.






Na uwagę zasługują też moje beżowo-brązowe botki ze sklepu OdSzewca.pl.

Botki (KLIK!)  świetnie wpisują się w jesienne stylizacje oraz jesienną kolorystykę!   


Mam nadzieję, że moja prezentacja się Wam spodoba!

Buziaki!

Wasza Aga 💋

Fot. Marcin  💓



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz