sobota, 7 listopada 2020

Moda męska - koszulowe nowości z CELLBES

 
Cześć! 

Zapraszam na post z modą męską!
 
Dziś przyszedł czas na to, aby pokazać Wam koszulowe nowości z Cellbes. 
 
Prezentowany zestaw zawiera nowość, czyli piękną szarą męską koszulę w czarne liście i kwiaty. 
 
Połączyłem ją z czarną kurtką o ponadczasowym kroju - pikowaną, z małą stójką.
 
Zestaw uzupełniłem klasycznymi, czarnymi  jeansami i moim ulubionym czarnym skórzanym paskiem.
 
Myślę, że w takim zestawie swobodnie można iść zarówno do pracy, jak i wybrać się na wieczorne spotkanie z przyjaciółmi. 

koszula: KLIK!
kurtka: KLIK!

 


KLIK!


KLIK!




Teraz zaprezentuję Wam drugą z przepięknych nowości koszulowych marki Cellbes. 

Jest w kolorze delikatnego szaro-fioletowo-niebieskiego odcienia i ma jeden z ostatnio moich ulubionych motywów czyli kwiatów i liści. 

Jest tak delikatna i subtelna, że od razu zdobyła moje serce. 

Swoim odcieniem przypomina nawet ponadczasowy jeans. 

Zestawiłem ją z klasycznymi prostymi, czarnymi jeansami oraz  czarnym skórzanym paskiem, również od Cellbes. 

Jako uzupełnienie wykorzystałem czarne  buty i aktówkę Gino Rossi. 

Myślę, że tak też można spokojnie iść do pracy. 

koszula: KLIK!
jeansy:  KLIK!



KLIK!





KLIK!


To już wszystko na dziś!

Mam nadzieję, że moje prezentacje przypadną Wam do gustu..

Pozdrawiam!

Marcin

Fot. Aga  💓


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz