sobota, 14 listopada 2020

Moda męska - jesienne khaki Cellbes


Cześć!
 
Czy wiecie, że naszą piękną polską złotą jesień inaczej nazywamy babim latem? 
 
Większość nas lubi spacery w jesiennym lesie. Ja również. 
 
Tym razem jako tło wykorzystałem właśnie drewno, liście i całą naturę dookoła. 
 
Nie, nie zostałem ani leśnikiem ani drwalem. 😀
 
Mam na sobie pikowaną kamizelkę w kolorze khaki ze skórzaną wstawką na karczku i przydatnymi kieszeniami. 
 
Jak wiecie uwielbiam zielony kolor i każdy jego odcień. 
 
Znalazłem w ofercie CELLBES  koszulkę i to z genialnym wzorem w czarny choinkowy las na zielonym tle. 
 
Długo się przypatrywałem zanim dostrzegłem, że to piękne zbocze iglastego lasu. 
 
Kamizelkę i t-shirt zestawiłem z moimi zielonymi bojówkami i klasycznymi czarnymi adidasami. 
 
Może człowiekiem lasu nie jestem, ale ten zielony zestaw wyszedł mi idealnie, tak sądzę. 
 
Jak go oceniacie? 
 
Pozdrawiam!
 
Marcin
 
Fot. Aga 💓 

Kamizelka: KLIKNIJ TUTAJ!

Koszulka: KLIKNIJ TUTAJ!
 

 


KLIK!



KLIK!





1 komentarz:

  1. Kolor khaki jest doskonały dla mężczyzn na jesień. Bardzo modny kolor.

    OdpowiedzUsuń