środa, 17 marca 2021

Agnieszka i Marcin - testujemy nowe zapachy z Faberlic

Witajcie Kochani! 

Dziś we wpisie będziemy testować dwa zapachy z katalogu marki Faberlic, zamówione u Anna Ziajka Panecka "Piękno jest w Tobie".

Jeden zapach damski, a drugi męski, stąd do testów i prezentacji zaprosiłam mojego Marcina.

Zapraszam do obejrzenia prezentacji oraz do przeczytania krótkich recenzji! 


Woda perfumowana Beauty Café 

Opis producenta: 

Delikatny zapach kwiatowo-pudrowy zachęca do zanurzenia się w atmosferze kawiarni, gdzie możemy cieszyć się niespieszną rozmową i rozpieszczać podniebienie apetycznymi słodkościami.

Elegancki i wytworny zapach przyciągnie spojrzenia i sprawi, że nieprędko będzie można od Ciebie odciągnąć wzrok...

Rodzaj zapachu: zapach kwiatowo-pudrowy.

Początkowe świeże nuty liczi, pomarańczy i kwiatu lipy lekko przechodzą do kwiatowo-korzennego serca z goździków, piwonii, ylang-ylang i frezji. Zwieńczeniem kompozycji są nuty irysa, mchu dębowego, tonkowca wonnego i ambry.

Olfaktoryczna piramida wody perfumowanej Beauty Café:

Nuty głowy: mandarynka, pąki róż, liczi, kwiat lipy, pomarańcza, jabłko.

Nuty serca: róża, jaśmin, korzeń fiołka, ylang-ylang, frezja, goździk, piwonia.

Nuty bazy: tonkowiec wonny, białe piżmo, irys, ambra, mech dębowy.

Moje wrażenie:

To bardzo elegancki, czarujący zapach zamknięty w ładnym flakonie, który może być świetną ozdobą każdej toaletki.

Nuty cytrusowe są bardzo mocno wyczuwalne, lecz nie dominują w całej kompozycji.

Dla mnie nutą dominującą jest jakaś cierpka, musująca nuta, którą ciężko mi zdefiniować.

Zapach piękny, nieoczywisty, a przez to nie jest nudny.

Kojarzy mi się z zapachem Amor Amor Cacharel, ale nie jest jego dokładnym odpowiednikiem.

Z racji tego, że kocham wyżej wymieniony zapach.... mogę go wąchać i wąchać...









Woda toaletowa dla mężczyzn faberlic Intense

Opis producenta: 

Zapach otwiera współbrzmienie cierpkich jałowcowych i chłodnych zielonych nut. 

Serce zapachu ozdobione jest wyszukanymi kwiatowym odcieniami jaśminu i fiołka, które przeplatają się z korzennymi nutami kardamonu i liści mięty. 

A wszystko to kończy się szlachetnym szyprowo-drzewnym akordem. 

Nie ma wątpliwości, że ten zapach to hymn męskości.

Opinia Marcina:

Kardamon to słowo klucz! Uwielbiam go i jest to jedna z moich ulubionych przypraw.

Zapach bardzo przypadł mi do gustu. Jest męski i co najważniejsze, podoba się mojej Agnieszce. 

Choć zazwyczaj sięgam po nieco mocniejsze, aromatyczno-ambrowo-drzewne zapachy, ten według mnie świetnie nadaje się na co dzień i na przykład do pracy, gdyż ma w sobie mimo wszystko sporo lekkości i świeżości.








Mam nadzieję, że nasza prezentacja się Wam podoba!

Jesteście ciekawi zapachów?

Dajcie znać w komentarzu!

Aga i Marcin 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz