wtorek, 23 marca 2021

Dbam o włosy z FABERLIC

Witajcie Kochani!

Dziś we wpisie przedstawię Wam kilka produktów marki Faberlic do pielęgnacji włosów.

Czerń na włosach to kolor, do którego wracam. To w nim najlepiej się czuję i mimo kilkuletnich odstępstw,  powracam do czerni jak bumerang.

Postanowiłam więc przetestować farby do włosów Faberlic oraz włączyć do codziennej pielęgnacji szampon i maskę z linii.Faberlic Expert Brilliant Age.

Wszystkie produkty zamówiłam u mojej konsultantki Faberlic Anna Ziajka - Panecka "Piękno jest w Tobie".


Linia Brilliant Age to delikatna pielęgnacja przeciwko starzeniu włosów.

Expert to innowacyjna pielęgnacja, oparta na połączeniu wysokich technologii i funkcjonalnych składników. 

Produkty z tej linii nie tylko szybko rozwiązują postawione przed nimi zadanie, ale również zapewniają wydłużone działanie.

Szampon do włosów dojrzałych BRILLIANT AGE z serii Expert

Szampon delikatnie oczyszcza i odżywia włosy oraz skórę głowy.

Odbudowuje gęstość włosów, które z wiekiem stały się cienkie.

Zagęszcza strukturę włosów od wewnątrz, przywracając im zdrowie.

Odpowiedni dla długich włosów, które potrzebują dodatkowego odżywienia (niezależnie od wieku).


Maska do włosów dojrzałych BRILLIANT AGE z serii Expert

Delikatnie oddziałuje na włosy i skórę głowy.

Zagęszcza materię włosów. Przywraca włosom blask i plastyczność.

Technologia "Przeciwko czasowi" aktywnie odbudowuje od wewnątrz gęstość cienkich włosów, przywracając im siłę życiową, pomaga wydłużyć młodość i naturalne piękno, nadaje blask i elastyczność.

Maska głęboko odżywia włosy i korzenie, wzmacniając je od wewnątrz.

Odpowiedni do codziennego stosowania.





Faberlic, Expert Color, Trwała farba do włosów 

Trwała kremowa farba  daje włosom długotrwałą intensywność koloru i doskonale pokrywa siwiznę. 

Specjalna konsystencja pokrywa każdy włos i zapewnia luksusowy, niesamowicie wytrzymały kolor dzięki unikalnej technologii „zapieczętowywania koloru”. Formuła wzbogacona pielęgnującymi olejkami nadaje im atrakcyjną miękkość i niesamowity blask.

Technologia Color lock („zapieczętowywanie koloru”) utrzymuje kolor na całej długości włosów. Zapobiega zmywaniu się i zachowuje intensywność barwy.

Olejek amla przenika do środka włosa, intensywnie odżywia i odnawia jego strukturę; wygładza powierzchnię włosów, przywraca miękkość i przyciągający blask.

Olejek moringi odżywia mieszki włosowe, wspomaga porost włosów; minimalizuje negatywny wpływ środowiska na włosy.

Do mojej długości włosów muszę zużyć dwa opakowania farby. 





Mam nadzieję, że moja prezentacja się Wam spodobała!

Po więcej informacji odsyłam do : Anna Ziajka - Panecka "Piękno jest w Tobie"

Buziaki!

Wasza Aga 💋

Fot. Marcin 💓

2 komentarze:

  1. Witam serdecznie ♡
    Ja nie miałam okazji spróbować produktów tej marki. Może kiedyś coś zamówię, ogólnie otwarta jestem na nowości :) wspaniały wpis i super recenzja!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy nic nie używałam od tego producenta, lecz Pani mnie zaciekawiła jego produktami, super wpis! :)

    OdpowiedzUsuń