piątek, 19 marca 2021

CELLBES - fokus na kolor BLUE

Witajcie Kochani! 

Dziś zaproszę Was na prezentację nowych stylizacji z marką CELLBES.

Skupiłam się tym razem na różnych odcieniach błękitu.

Mam nadzieję, że ubrania, które wybrałam przypadną Wam do gustu, a  same stylizacje uznacie za ciekawe. 

Zapraszam do oglądania galerii zdjęć!

Pamiętajcie też o haśle rabatowym AK21, które da Wam 15% rabatu na całe zamówienie w sklepie Cellbes. 


1. Bluzka w obłędnym odcieniu błękitu; KLIKNIJ TUTAJ!

Ten kolor totalnie mnie oczarował. 

Prosty krój tej bluzki z dzianiny sweterkowej pozwala na wiele stylizacyjnych wariacji. 

Doskonale wygląda z długim wisiorem. Świetnie będzie się też komponowała z kolorową apaszką.





2. Bluzka koszulowa z mozaikowym printem -  KLIKNIJ TUTAJ!

To koszula o fasonie oversize, swobodnym, a nawet sprawiającym wrażenie lekko za dużego.

Lubię rękawy z opcją podwinięcia, a mozaikowy nadruk jest oryginalny i delikatny. 





3. Pikowana kurtka z mozaikowym nadrukiem -  KLIKNIJ TUTAJ!

Ta kurtka ma nadruk analogiczny do nadruku na bluzce wyżej.

Ma dwie kieszenie i jest zapinana na suwak z przodu.

Fajne jest to, że kurtka jest dość ciepła, przy swojej lekkości.

Doskonale komponuje  się z jeansem.





4. Lekka kurtka parka wiosenna -  KLIKNIJ TUTAJ!

To chyba najlepszy fason kurtki parki na wiosnę, jaki dane mi było ostatnio zmierzyć.

Dla mnie i do mojego wzrostu ma rewelacyjne proporcje.

Świetna jest długość kurtki, wysokość paska do ściągania w talii oraz długość rękawów. 





5. Dżinsowa koszula -  KLIKNIJ TUTAJ!

Lubię koszule dżinsowe i zawsze mam je w swojej szafie.

Ten model to strzał w 10! Jest sprężysta i świetnie dopasowuje się do sylwetki. 

Jest przez to bardzo wygodna. Jej kolor i delikatne przetarcia są bardzo efektowne.






Mam nadzieję, że moja prezentacja się Wam spodobała!

To już wszystko na dziś!

Buziaki!

Wasza Aga 💋

Fot. Marcin 💓

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz