poniedziałek, 22 września 2014

I enjoy the fall season... but I still prefer the summer ! - czyli - to już jesień! :)


Dzień dobry Kochani!

Przedstawiam Wam mój stylizacyjny wpis na powitanie kalendarzowej jesieni! :)

Połączyłam w nim jesienną stylizację z trochę przewrotnym napisem na koszulce ... :)

Mam tu na sobie włochaty sweterek od firmy Denbrand, spodnie również Denbrand a koszulka pochodzi ze sklepu internetowego Ulla Popken. Szaliczek jest z Lara Fabio, buty "emu" kupiłam w C&A.

Mam nadzieję, że spodoba Wam się ta stylizacja!

Dajcie znać!

Buziaki!

Fotografował Grześ <3













1 komentarz:

  1. Przepiękne zestawienie kolorów. Te połączenie miętowych spodni, ze skrawkiem mięty w apaszce rewelacyjne. A zdjęcie przy ognisku totalnie mnie rozczuliło...aż chciałoby się tam z Tobą być. [pozdrawiam, no i zapraszam też do mnie :) http://trochewiekszyciuszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń