czwartek, 4 września 2014

Z wizytą w stacjonarnym sklepie Modne Duże Rozmiary w Warszawie :)


Witajcie Kochani!

Dziś kolejny wpis z cyklu " Z wizytą u/w ..." :)

Wpadłam wczoraj dosłownie na chwilkę do stacjonarnego sklepu powiązanego z  moim zaprzyjaźnionym sklepem internetowym Modne Duże Rozmiary , żeby poprzymierzać troszkę fajnych ciuchów i pokazać Wam tu na blogu kilka efektownych i praktycznych stylizacji. :)

Sklep mieści się w Warszawie na ulicy Żelaznej 58/62 ( telefon do sklepu : 22 654 83 58 ). Oferuje OGROMNY wybór fasonów i wzorów. Sporo rzeczy jest klasycznych, ale młodsze dziewczyny znajdą też wiele rzeczy dla siebie.

Ciekawa jestem co spodoba Wam się najbardziej! Piszcie w komentarzach! Ja skusiłam sie na dwie rzeczy... już niedługo zobaczycie na które :)

Zapraszam do obejrzenia przygotowanych zdjęć !

Zapraszam  również do zaglądania na fanpejdż sklepu na fb : MDR na fb  :)



















1 komentarz:

  1. Mi się bardzo podobała ta druga od góry sukieneczka. Muszę zajrzeć do tego sklepu :D Dzięki

    OdpowiedzUsuń