niedziela, 21 września 2014

Z wizytą w strefie Blue Shadow w butiku odzieżowym Mamma Mia w Iławie - część 1 :)


Witajcie Kochani!

Zapraszam Was dziś na pierwszą część fotorelacji z mojej wizyty w Iławie w strefie Blue Shadow w butiku odzieżowym Mamma Mia (ul.Kopernika 4A).

Widziałam wcześniej i podziwiałam ubrania marki Blue Shadow na ich stronie internetowej. Przygotowałam nawet wpis w pięknej, różowej sukience tej marki Wpis na blogu "Ja chcę róż i już!" .

Nie miałam jednak okazji zobaczyć na żywo całej kolekcji Blue Shadow razem z linią Sepia, która jest dedykowana kobietom o pełniejszych kształtach.

Firma wyszła mi naprzeciw i zaprosiła mnie do sklepu, usytuowanego najbliżej mojego miasta - Elbląga.

Jak się możecie domyślać - byłam w swoim żywiole! Zmierzyłam wiele fantastycznych kreacji i wszystko sfotografowałam. Jest tego tak dużo, że powstaną aż dwa wpisy z tej wizyty. :)

Zapraszam do obejrzenia zdjęć i podziwiania pomysłowych, efektownych i praktycznych ubrań w dużym rozmiarze! :)

Cudownie jest być kobietą! :)






























3 komentarze:

  1. Piękne są te ubrania. Czy mogę prosić o informację ile kosztują te bluzki, sukienki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W treści postu jest link do sklepu internetowego Blue Shadow :)

      Usuń
  2. Blue Shadow wygląda na bardzo fajny sklep! Muszę przejrzeć ich ciuszki! :)

    OdpowiedzUsuń