poniedziałek, 1 września 2014

Z wizytą w Butiku LA VOGA w Mińsku Mazowieckim


Dzień dobry Kochani!

Dziś zabieram Was w wirtualną podróż do Butiku La Voga w Mińsku Mazowieckim ( adres znajduje się na logo) .

Właścicielką butiku jest pani Iwona Wąsowska. Butik oferuje odzież dla pań w dużej rozpiętości rozmiarów i cen, oraz charakteryzującą się zróżnicowanym wzornictwem. Znajdziemy tu marki takie jak Marzena Efir, Sasha Ferrano, LaLous i inne.

W sobotę miałam przyjemność odwiedzić butik osobiście, pooglądać i przymierzyć wszystko, co mi wpadło w oko. Jednym słowem byłam w swoim żywiole! :)

Zobaczcie jakie ciekawe modele znalazłam w tym butiku! :)

Które ciuszki podobają się Wam najbardziej? :)



Szałowe spodnie w kwiaty połączyłam z gładką bluzeczką oversize...


Ta sukienka uwiodła mnie pięknym połączeniem kolorów i wzorów...

 Cudowne kreacje Marzeny Efir...



Coś w stylu colour blocking - dla mnie bomba...

Figlarny róż pasuje nawet do klasycznych fasonów...

Ta po lewej...czy ta po prawej stronie? Już wiem! Chcę obie! ... :)




Modne Marmurkowe sukienki to hit ostatnich miesięcy...



 Kolejna stylizacja z kwiecistymi spodniami - tym razem spodnie 3/4 i bluzka z baskinką...


Klasyczna, prosta elegancja...

Nie mogło zabraknąć też naszych ukochanych sukienek z kieszonkami...

W butiku znajdziecie też sporo outletowej  bielizny w dużych rozmiarach...


Te i wiele innych cudowności znajdziecie w La Voga w Mińsku Mazowieckim.

Szukajcie La Voga również na fb :La Voga na fb :)

Polecam!

Buziaki!

1 komentarz: