sobota, 6 września 2014

O wilku mowa! :)


Witajcie Kochani!

Co prawda na fb zapowiedzialam inny post ... lecz postanowiłam jednak dodać najpierw mój wczorajszy "outfit of the evening" :)

Byliśmy wczoraj z Grzesiem na kolacji w pobliskim lokalu i na tą okazję wybrałam sukienkę z wilczkiem z kolekcji Marzeny Efir Marzena Efir. :)

Pokręciłam włoski, umalowałam na czerwono usta oraz paznokcie... "ubrałam" też nowy zapach, który dostałam od Grzesia.

Torebka River Island kupiona została u Duże Rozmiary Shop a buciki są z Deichmanna.

Jak Wam się podoba?

Fotografował Grześ <3









2 komentarze:

  1. Strój i makijaż jest na 5+. A te włosy... Jak pani je robi? :D Ah, jestem pełna podziwu, bo sama jestem beznadziejna jeżeli chodzi o cokolwiek związanego z włosami... :(( A te perfumy na końcu, cóż za cudeńko? :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń