poniedziałek, 6 czerwca 2016

Lato w amarantowym kolorze - szmizjerka marki Monnari z kolekcji Plus Size


Witajcie Kochani!

Dziś pokażę Wam mój wczorajszy, niedzielny strój dnia, a za razem pomysł na stylizację dla Was! :)

Marka Monnari towarzyszy mojej puszystości odkąd pamiętam, niezależnie czy nosiłam rozmiar 42 czy 52.

Zawsze w mojej szafie  można było znaleźć odzież tej firmy oraz dodatki - od biżuterii po torby czy portfele.

Często pokazywałam je Wam również tutaj - na blogu.

Dziś będzie podobnie! Muszę pochwalić się Wam moim nowym nabytkiem - amarantowa szmizjerką z kolekcji Plus Size.

Szmizjerka z paskiem uszyta jest z wiskozy oraz lnu i delikatnie się naddaje.

Górę sukienki zdobi rząd złotych guziczków oraz dwie kieszonki z firmowym emblematem.

Dół sukienki ma kieszenie i podszewkę, która absolutnie nie krępuje ruchów. Po środku zdobi go kontrafałda.

Moją stylizację uzupełniłam stylową torebką w szarym kolorze, z amarantową wstawką.

Myślę, że stanowi idealną analogię z kolorem kreacji.

Mam nadzieję, że spodoba się Wam ten look! :)

Dajcie znać w komentarzu!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3
zdjęcia sukienki i torebki - źródło: www.emonnari.pl













2 komentarze:

  1. Piękny róż! Pomysł na zdjęcia też fajny - na ceglastej ścianie wyraźniej widać Twoją stylizację.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Tak, cegły zawsze są fajnym tłem do stylizacji. Plener na tle zieleni często nie wychodzi, mimo najszczerszych chęci. Słońce, choć tak je lubimy, nie jest fotograficznym sprzymierzeńcem. Cień - zdecydowanie tak! :)

      Usuń