poniedziałek, 27 czerwca 2016

Granat i biel...


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was elegancką, letnią stylizację o charakterze wizytowym. :)

Zaprezentuję w niej tylko dwie stonowane barwy - granat i biel.

Sukienka pochodzi z kolekcji marki Quiosque.

Bardzo spodobał mi się wzór na dzianinie... a w głowie od razu powstała wizja tej stylizacji. :)

Mój połyskujący naszyjnik z kulek jest również z Quiosque.

Sukienkę połączyłam z dodatkami w tej samej kolorystyce.

Torebka z efektem ombre jest z Monnari, a białe szpileczki z Deichmanna.

Jak się Wam podoba? :)

Dajcie znać w komentarzu! :)

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3

Ps. Czy wiecie, ze mój blog miał wczoraj drugie "urodzinki"? :)






2 komentarze:

  1. Przede wszystkim STO LAT!!! I gratulacje - nieustannie inspirujesz.:)
    Stylizacja ładna, klasyczna, a torba - bajka!

    OdpowiedzUsuń