sobota, 11 czerwca 2016

W klimacie miejskiego safari... czyli moja stylizacja na trendblogu marki Deichmann



Witajcie Kochani!

Pod koniec maja na Trendblogu marki Deichmann ukazała się moja stylizacja w klimacie miejskiego safari.

Czas  zaprezentować ją również i tutaj! :)

Bazę mojej stylizacji stanowi sukienka "żyrafka" marki Bialcon i beżowy sweterek H&M.

Wydaje mi się, że ten jasny zestaw aż prosił się o dodatki w kolorze naturalnej rudości.

W stylizacji wykorzystałam sandały ze skóry 5th Avenue ( Klik! ) oraz dużą, plecioną torbę z tej samej linii ( Klik! ).

Mam nadzieję, że się Wam spodoba!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3








Fot. żródło: Deichmann.pl
Fot. źródło: Bialcon.pl



1 komentarz:

  1. Pięknie wszystko ułożyłaś w całość! Jesteś inspiracją zapewne nie tylko dla mnie.:)

    OdpowiedzUsuń