niedziela, 12 czerwca 2016

Niedziela w cętki


Witajcie Kochani!

Zapraszam na nowy post stylizacyjny! :)

Tym razem pokażę Wam mój wczorajszy - niedzielny strój dnia.

Bazą mojego zestawu jest biały top Ulla Popken i czarna spódnica z dzianiny imitującej skórę.

Na górę narzuciłam wdzianko w cętki.

Wdzianko uszyte jest z chłodnej, lejącej dzianiny i kupiłam je w Pełnej Szafie.

Do zestawu dopasowałam wisior z dużą zawieszką oraz złotą, pikowaną torebkę na łańcuszku.

Obie te rzeczy kupiłam w Monnari. :)

Szpilki w cętki z CCC to mój hit! 

Myślę, że te warstwy, długości oraz pionowe cięcia ładnie wysmuklają sylwetkę.

Dajcie znać, czy się Wam podoba ten look. :)

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3











1 komentarz:

  1. Bardzo twarzowa stylizacja. Zwłaszcza że widziałam Cię w niej na żywo :)

    OdpowiedzUsuń