wtorek, 20 grudnia 2016

CARIEN - piękna, czarna bielizna marki Konrad Lingerie


Witajcie Kochani!

Pora na kolejny wpis bieliźniany! :)

Bardzo się cieszę, że poprzedni wpis z bielizną Oriane został przez Was tak gorąco przyjęty - widać to szczególnie na moim profilu facebook.

Mam nadzieję, że komplet Carien również przypadnie Wam do gustu!

Tym razem marka Konrad Lingerie postawiła na klasyczną czerń z dodatkiem beżu oraz biżuteryjny detal w złotym kolorze.

Mam na sobie biustonosz Carien semi-soft  w rozmiarze 95 E oraz figi Carien w rozmiarze 3XL. 

Jest to idealna propozycja dla pań, które cenią sobie klasyczną elegancję oraz stonowane barwy.

Ponieważ czarny kolor jest dość trudny do fotografowania i "uciekają" nam detale, polecam odwiedzić stronę marki, żeby przyjrzeć się im z bliska!

Teraz zapraszam do obejrzenia mojej galerii zdjęć!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3









2 komentarze:

  1. Najważniejsza jest dobra przymiarka stanika. Zanim poszłam do brafitterki nosiłam 95 dd a teraz polskie 80k lub angielskie 80hh. Robi Pani dobrą robotę. Pozdrawiam

    Kasia z Elbląga

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ten czarny komplet, wygląda megakobieco :) Zresztą, całkiem podobny widziałam np. w ofercie Gaia, też mają świetną bieliznę w dobrych cenach. Warto zerknąć.

    OdpowiedzUsuń