sobota, 3 grudnia 2016

Wariacje na temat eko zamszu i aksamitu...


Witajcie Kochani!

Jesień lubi futra i zamsz, szczególnie te w wersji eko!

Ostatnio rekordy popularności biją wysokie buty "muszkietery"!

Listopad i grudzień natomiast oszalał na punkcie aksamitu w kolorze wina! :)

Dziś przygotowałam dla Was miękką, otulającą stylizację, łączącą w sobie wszystkie te trendy!

Bazą mojej stylizacji jest sukienka z miękkiej, ciepłej dzianiny, którą mam już w szafie dość długo.

Nowością są wszystkie pozostałe elementy zestawu.

Sukienkę połączyłam z grubą, wełnianą kamizelką z kołnierzem z futra, marki Ralph Lauren, którą kupiłam w TK Maxx.

Moją aksamitną torebką w kolorze wina chwaliłam się już na facebooku i instagramie. :)

Torebka, rękawiczki oraz czapka są z Orsaya.

Na szczególną uwagę jednak zasługują długie, oliwkowo-zielone muszkietery marki Chantal Marie.

Firma jest producentem obuwia w dużych rozmiarach, na każdą łydkę oraz stopę.

Jeśli do tej pory jakiś fason obuwia w dużym rozmiarze był tylko w Waszej sferze marzeń... jestem pewna, że znajdziecie go u Chantal Marie.

Warto sprawdzić! :)

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz