wtorek, 27 grudnia 2016

Mój strój dnia w pierwszy dzień świąt Bożego Narodzenia


Witajcie Kochani!

Przyznam się Wam, że w Święta nie było czasu, ani okazji na zdjęcia w plenerze. 

Cały czas coś się działo, gdzieś pędziliśmy... jak to w święta!

Zdołałam tylko zrobić kilka zdjęć w domu, żeby pokazać Wam mój strój dnia.

Tym razem postawiłam na czarną bluzkę z diamencikami marki Izii.

Dopasowałam do niej kwiecistą spódnicę - z dna mojej przepastnej szafy.

Do tego kryjące rajstopy, czarne buty, kopertówka... i stylizacja gotowa!

Zapraszam do obejrzenia zdjęć! :)


Uprasowane ubrania czekają na wieszakach... :)



Moja lakierowana kopertówka - prezent świąteczny od marki Orsay. <3


Zobaczcie jaki użytek zrobiłam z puszki po kosmetykach, które dostałam od Grzesia na Mikołajki.

Trzymam w niej teraz moje kosmetyki kolorowe! :)


Przesyłam buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz