sobota, 31 grudnia 2016

Wspaniałego Sylwestra!


Witajcie Kochani!

Dziś przygotowałam dla Was post sylwestrowy!

Chcę przede wszystkim życzyć Wam szampańskiej zabawy w ten wyjątkowy wieczór!

Przygotowałam na tę szczególną okazję kilka zdjęć z moją  stylizacją!

Mam na sobie sukienkę z szalem o nazwie Wirginia, z kolekcji marki Scarlett.

Sukienka jest w tonacji beżowo-czarnej, więc postawiłam dobrać do niej szałowe i wyraziste dodatki!

Mój różowy, futerkowy płaszcz kupiłam w KOO.MODA XXL, z myślą o takich właśnie okazjach!

Mam nadzieję, że się Wam spodoba!

Ślę buziaki!!!

Jeszcze raz... Udanej zabawy!

Widzimy się w Nowym Roku!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3











2 komentarze:

  1. Lubię radość w każdym rozmiarze, choć prezentuję jedynie 40 z małym plusem ( wiekowo też) ;) Mam nadzieję, że w Nowym Roku 2017 jeszcze wiele osób zacznie się poważnie cieszyć życiem tak, jak autorka bloga, w każdym rozmiarze i każdej treści. Cudowności i dobroci!!! - A.P.
    Ps: ciekawe zestawienia!!! Czekam na kolory ziemi ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń