środa, 7 grudnia 2016

Beżowe dodatki Graceland


Witajcie Kochani!

Dziś we wpisie pokażę Wam moją stylizację, która pojawiła się niedawno na Trendblogu marki Deichmann Polska.

Bazą mojego zestawu jest tunika Cellbes oraz wygodne jeansy - rurki z Bonprix.

Myślę, że pasiasta tunika doskonale pasuje do granatowych spodni, tworząc spacerowy, casualowy look.

Moją bordową kurteczkę pokazywałam Wam już wcześniej - TUTAJ!

Do zestawu dopasowałam beżowe dodatki marki Graceland / Deichmann - botki z futerkiem oraz pojemną torbę.

Botki są sznurowane, lecz mają z boku wygodny suwak, który umożliwia łatwe zakładanie i zdejmowanie obuwia.

Torba ma prosty, uniwersalny fason, który czasem ozdabiam futrzastym pomponem.  

Mam nadzieję, że ten look trafi w Wasze gusta! :)

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3

Zdjęcia produktów - Deichmann, Cellbes
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz