niedziela, 1 stycznia 2017

10 najpiękniejszych sukienek plus size, które mogliście zobaczyć na moim blogu w 2016 roku!


Witajcie Kochani!

W roku, który właśnie dobiegł końca, na moim blogu zaprezentowałam Wam dziesiątki pięknych kreacji w rozmiarze plus.

Myślę, że już udowodniłam Wam, że nawet nosząc rozmiar 50 można skompletować szafę pełną efektownych ubrań!

Postanowiłam dziś wybrać dziesięć sukienek, które najbardziej skradły moje serce w 2016 roku.

Uwierzcie, wybór nie był prosty! 

Do finałowej dziesiątki weszły sukienki, które totalnie różnią się od siebie stylem, formą, teksturą.

Ciekawa jestem, która jest Waszą faworytką! 

Będzie mi miło, jeśli napiszecie mi o tym w komentarzu! 

Buziaki! 

Wasza Aga :)


1. Sukienka Rachela marki Scarlett. Koronkowe cudo na amarantowej bazie. 

Więcej zdjęć TUTAJ!


2. Piękna szmizjerka marki Monnari. Ten kolor! Ten fason! <3

Więcej zdjęć i filmik TUTAJ!
 

3. Sukienka Beyonce z kolekcji Dreams - Agnieszka Kownacka & Scarlett. Wizytowa kreacja z nowoczesną pelerynką.

Więcej zdjęć znajdziecie TUTAJ!
 

4. Mój hit lata! Hiszpanka w pasy z Bonprix.

Więcej zdjęć TUTAJ!


5. Klasyczna sukienka w ponadczasową pepitkę marki Monnari. Prosty, ołówkowy fason uszyty z wygodnej dzianiny.

Więcej zdjęć TUTAJ! 
 

6. Coś dla wielbicielek klimatów safari. Piękna sukienka z nadrukiem i kieszeniami marki Bialcon.

Więcej zdjęć TUTAJ!


7. Kolejna kreacja marki Bonprix. Wizytowa sukienka z kwiecistym ornamentem. Idealna konstrukcja!

Więcej zdjęć TUTAJ!


8. Sukienka Scacchi marki Vittoria Giovani. Idealnie wyprofilowana, uszyta z jesiennej dzianiny.

Więcej zdjęć TUTAJ!


9. Sukienka z baskinką z kolekcji sklepu Karko.pl. Piękny kolor i fason idealny dla pań z wystającym brzuszkiem.

Więcej zdjęć TUTAJ!


10. Idealna sukienka na chłodne miesiące. To kreacja w kratkę marki MWDuet.

Więcej zdjęć TUTAJ!


16 komentarzy:

  1. Witam, moją faworytką jest sukienka numer 8.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrawiam w Nowym Roku. Podoba mi się klasyka dlatego głosuję na sukienkę nr 5. Mam jeszcze pytanie, czy można gdzieś kupić rajstopy w kolorze butelkowej zieleni lub bordo. Chciałabym nieraz urozmaicić klasyczną kreację.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka numer 3 najlepsza Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. SUKIENKA NUMER 3 NAJLADNIEJSZA POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Głosuję na 1, 2, 8, 9 Można na tyle?

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie piękne :)każda inna i każda bym wzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naturalnie 6! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie 3,5 i 10 są piękne i Pani w nich:):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nr 1, 7 i 10. Zdecydowanie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Numer 2 bezkonkurencyjny, nowoczesny, kolorystycznie perfekcyjny !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciężko się zdecydować. Urzekła mnie piękna stylizacja glamour, wybieram wersję nr 8.

    OdpowiedzUsuń
  12. 8 jest rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka 5 najładniejsza! Uwielbiam nosić takie sukienki do pracy. Moim zdaniem kobieta zawsze powinna być elegancka, niezależnie od okoliczności. Pozdrowienia, pięknie Pani wygląda

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama niedawno szukałam eleganckiej sukienki na wesele plus size i przekonałam się, że nie jest łatwo :)Jeżeli ktoś szuka to polecam zajrzeć tutaj website, ja znalazłam tam sukienke, która wreszcie dobrze na mnie leżała.

    OdpowiedzUsuń