czwartek, 19 lutego 2015

Modna XL-ka w jasnym żakiecie z eko skórki :)


Witajcie Kochani!

Przywitam Was dziś wspomnieniem poprzedniej wiosny... lecz wciąż aktualnym trendem! :)

Część z Was będzie już niedługo rozglądać się za wiosenną kurteczką. Eko skórka jest obecnie bardzo modna. Skoncentruję się więc na tym temacie. :)

Pokażę Wam dziś kurteczkę / żakiet ze sklepu www.xl-ka.pl .

Nie jest to żakiet uszyty ze sztucznego tworzywa, w którym się pocimy i czujemy dyskomfort.Ten model uszyty jest z oddychającej tkaniny stylizowanej na skórę. :)



Pokażę Wam kilka zdjęć w żakiecie ze sklepu XL-ka z tamtego roku. Powstały one zanim założyłam blog, więc jest dobra okazja, żeby je Wam pokazać! :)






Przygotowałam też kilka wiosennych stylizacji z tym żakietem.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć.


Stylizacja nr 1 - gładka góra i kwiecisty dół.

Mam tu na sobie kurteczkę ze sklepu XL-ka, biały top Texx oraz spódniczkę Danvera. Jest to efektowny zestaw na co dzień, choć sprawdzi się też do pracy czy na wyjście do kawiarni, restauracji.


Stylizacja nr. 2 - błękit i beż.

Te dwa kolory idealnie się ze sobą komponują. Mam tu na sobie kwiecistą sukienkę z miękkiej dzianiny marki Quiosque. Torebka jest z Mango. :)


Stylizacja nr. 3- mięta i paseczki

Postawiłam tu na wygodną spódniczkę z dzianiny w beżowo-czarne pasy. Do tego miętowa bluzeczka Mohito i kurteczka XL-ki . Wygodnie i codziennie! :)


Stylizacja nr. 4 - beż i etniczny print

Mam tu na sobie sukienkę Next , która kolorystycznie idealnie komponuje się z kurteczką. Zestaw na wiele okazji - tych mniej lub bardziej uroczystych. :)


Stylizacja nr. 5 - beż, biel, czerń i kwiaty.

Świeży, codzienny, spacerowy look. Mam tu na sobie koszulę Cubus, spodnie Tchibo i czerwone mokasyny. Kwiecisty szal jest z Mohito. :)


Mam nadzieję, że podobają Wam się moje stylizacje!

Dajcie znać, która najbardziej. :)

Ślę buziaki!

Fot. Grześ <3

1 komentarz:

  1. Przyznam szczerze, że każda stylizacja mnie zachwyciła i każdą jedną bym ubrała :) Super!!

    OdpowiedzUsuń