piątek, 20 lutego 2015

Moja nowa wiosenna sukienka Abigail... prosto z Szafy Ani ! :)

Witajcie Kochani!

Czy wy też nie możecie się już doczekać wiosny, tak jak ja? :)

Od jakiegoś czasu sukcesywnie uzupełniam moją wiosenną szafę!

Dziś pokażę Wam moją nową wzorzystą sukienkę marki Gabriela Visconti, która jest do kupienia w sklepie internetowym Szafa Ani .

Moja Sukienka nazywa się Abigail ! :)

ABIGAIL to piękna, wzorzysta sukienka w twarzowych kolorach.

Ma kwiecisty nadruk z przodu i z tyłu oraz wyszczuplające, jednolite, granatowe wstawki po bokach.

Uwagę przyciąga jej  charakterystyczny dekolt oraz kobiecy, dopasowany fason sukienki.

Ma też moją ulubioną długość - do kolanka! :)




Tak sukienka prezentuje się na mnie w całej okazałości! :)

Mam na sobie rozmiar 50 tego modelu sukienki .

Moja wskazówka - zawsze patrzcie na tabelę rozmiarów, gdyż każdy model sukienki ma przypisane troszkę inne wymiary.

Wszystko zależy od kroju kreacji, tkaniny / dzianiny z której jest wykonana... oraz od typu sylwetki, do której jest skierowana. :)


Tu pokażę Wam jeszcze inny wariant kolorystyczny mojej Abigail! :)


Oraz Sukienki ALA, ALA I i żakiety DOMICELLE, DOMICELLE I ze spódnicami , które uszyte są z tej samej tkaniny.

Zachwycające, prawda? :)






:) Mam nadzieję, że podobają Wam się te wzorzyste ubrania z Szafy Ani! :)

Zaglądajcie do mnie po więcej inspiracji! 

To wszystko na dziś!

Buziaki!

Fot. Grześ <3 / Szafa Ani

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz