niedziela, 22 lutego 2015

Wiosenne inspiracje - lekko asymetryczna sukienka od Sylwii Snoch :)

 

Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was kolejny stylizacyjny wpis z sukienką w roli głównej. :)

Już od jakiegoś czasu uzupełniam moją wiosenną szafę, żeby wkroczyć w nową porę roku w kolorowych i modnych kreacjach!

Pokażę Wam dziś sukienkę projektantki Sylwii Snoch w wiosennej stylizacji.

Z radością odnajduję i prezentuję na moim blogu projektantów, którzy nie boją się pełnych sylwetek i szyją ubrania również dla nas - kobiet plus size.

Pani Sylwia jest pasjonatką mody. Mówi o sobie:

" Projektowanie ubioru to moja ogromna PASJA. Urzeczywistnianie projektów to fascynujący sposób na życie. Elegancja, kobiecość a przede wszystkim indywidualność to przymioty, które nadają mi mocy twórczej.

Tworzę rzeczy niebanalne, wyróżniające się. Bieżące trendy w modzie są dla mnie często inspiracją. Jednak czerpię z nich tylko pewną szczyptę artyzmu, tak aby nie zatracić przy tym swojego stylu. Aby moje kolekcje były ponadczasowe."

Moja nowa sukienka to model Geo tuba  w kolorze szafirowym. Sukienka uszyta jest z grubego, mięsistego jerseyu. Ma dość luźną, lekko asymetryczną górę. Jej dekolt w łódkę, odsłania delikatnie moje prawe ramię. Sukienka ma długość do kolanka i dwie kieszenie.

Chociaż kolekcja prezentowana na stronie projektantki ma mniejsze rozmiary - pani Sylwia zachęca do kontaktu (osobistego, mailowego, telefonicznego lub przez formularz na stronie www) i dopasowania sukienki do różnych wymiarów.

Pani Sylwia Snoch ma stałe klientki w naprawdę sporych rozmiarach! :)

Zobaczcie jak Geo tuba prezentuje się na mnie. :)




Teraz kilka słów o mojej stylizacji. :)

Uwielbiam szafirowy kolor oraz kontrastujące, odważne zestawienia.

W tej stylizacji połączyłam miękką, dzianinową kreację ze skórkową, bordową kurtką z C&A.

Apaszka w róże nawiązuje kolorystycznie do sukienki i kurteczki. Ładnie łączy oba elementy stroju.

Dodatek zwiewnego szyfonu oraz  kwiecisty wzór nadają stylizacji mocno wiosenny charakter. :)


Teraz pokażę Wam jak sukienka prezentuje się z wiosennymi dodatkami w żółtym kolorze.

Torebka pochodzi z kolekcji marki Bershka a etniczny wisior jest  z Sinsaya. :)

Szafir i żółć - idealny zestaw na wiosnę! :)





To już wszystko na dziś!

Mam nadzieję, że sukienka oraz moja stylizacja przypadną Wam do gustu.

Zaglądajcie do mnie po kolejne inspiracje!

Stay tuned! :)

Buziaki!

Fotografował Grześ <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz