środa, 25 maja 2016

Fiolet i wzór paisley...


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was wpis w kolorze fioletowym! :)

Sukienkę Oriental marki Konkret Fashion znacie już z mojego filmiku o właściwym mierzeniu się przed zakupami online. (Klik!)

Jednak tamto nagranie powstało w wersji "pokojowej"... a dziś pokażę Wam tą sukienkę w wersji spacerowej. :)

Sukienka uszyta jest z dzianiny z nadrukiem paisley, co nadaje jej lekko orientalny charakter.

Zestawiłam ją z biżuterią marki By Dziubeka w podobnej gamie kolorystycznej.

Mała torebka "chanelka" w kolorze fioletowym ładnie komponuje się z całym zestawem.

Szpilki nude to zawsze dobry pomysł. Pasują absolutnie do wszystkiego! :)

Mam nadzieję, że spodoba się Wam mój pomysł na tą sukienkę!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3









1 komentarz: