poniedziałek, 23 maja 2016

Fokus na kolor - żółty w roli głównej!


Witajcie Kochani!

Pogoda jest fantastyczna, więc i stroje stają sie coraz bardziej letnie! :)

Dziś przygotowałam dla Was stylizację, w której główną rolę odgrywa kolor żółty.

Mam na sobie zwiewną tunikę oraz rybaczki marki Bonprix.

Tunika uszyta jest z lekkiej, przewiewnej, szyfonowej tkaniny i ma asymetryczny fason.

Uważam, że fantastycznie układa się na pełnej sylwetce.

Pięknie faluje i "pracuje" w czasie chodzenia. Uwielbiam takie tuniki!

Moje żółte rybaczki uszyte są z naddającej się tkaniny z dużą ilością streczu.

Są tak wygodne, że kupiłam je w trzech kolorach i myślę nad czwartym. hihi!

Do zestawu dopasowałam sandałki na obcasie CCC oraz torebkę Betty Barclay w kolorze różowego złota.

Dajcie znać, czy podoba się Wam taki zestaw!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3











4 komentarze: