środa, 4 maja 2016

Wizytowa Donna...


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was stylizację w czerwieni oraz krótką prezentację video.  :)

Moja wizytowa sukienka Donna pochodzi z kolekcji Dreams - Agnieszka Kownacka & Scarlett.

Jest to idealna propozycja dla pań o pełnych kształtach.

Dzięki warstwom lekkiej, zwiewnej tkaniny, doskonale maskuje mankamenty sylwetki.

W mojej stylizacji połączyłam ją z dodatkami w odcieniu nude.

Mam na nogach cieliste szpilki F&F, a w dłoni kopertówkę z eko skóry Carlos Santana.

Turkusowo-beżowy naszyjnik jest z Monnari.

Mam nadzieję, że spodoba Wam się tan look!

Dajcie znać w komentarzu! :)

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3






3 komentarze:

  1. W czerwieni jesteś sexy :) Fason "opływający" sylwetkę też mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie Pani wygląda,sukienka piękna,dodatki do dobrze dodane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie najbardziej podoba się kopertówka 😉 a Pani wygląda obłędnie

    OdpowiedzUsuń