środa, 24 sierpnia 2016

Elegancka, ołówkowa sukienka z Bonprix


Witajcie Kochani!

Dziś pokażę Wam stylizację z elegancką, wizytową kreacją marki Bonprix w roli głównej. :)

Sukienka uszyta jest ze sprężystej, grubszej dzianiny.

Jednolita, kremowa góra pięknie kontrastuje z czarnym, wzorzystym dołem.

Kreacja ma prosty, ołówkowy fason.

Świetnie wygląda solo, lecz w zestawieniu z dopasowanym żakietem, również będzie prezentować się zachwycająco.

W mojej stylizacji połączyłam ją z efektownym naszyjnikiem, czarnymi szpilkami i kremową torebką.

Mam nadzieję, że się Wam spodoba!

Wkrótce kolejne stylizacje z marką Bonprix!

Stay tuned!

Ślę buziaki.

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3








1 komentarz:

  1. Bardzo pasują do Twojej urody kolory bazowe jak właśnie czerń i biel. Fason sukienki nie do końca "mój", ale na Tobie wygląda super!

    OdpowiedzUsuń