piątek, 19 sierpnia 2016

Mozaika...


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was kolejną stylizację w odcieniach błękitu oraz bieli, z dodatkiem słonecznej żółci.

Mam na sobie tunikę niemieckiej marki Catwalk Secrets.

O tej marce opowiem Wam już niebawem! :)

Tunika ma przedłużone boki, wygodny fason i zachwyca mozaiką barw.

Połączyłam ją z kobaltową spódnicą marki Quiosque.

Do zestawu dobrałam żółte dodatki oraz czarne szpilki.

Naszyjnik oraz torebka są z Mango. Lakierowane buty są z Deichmanna.

Mam nadzieję, że spodoba się Wam ten look!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3







2 komentarze:

  1. Aga, to bezsprzecznie najlepszy Twój look tego sezonu ! Bomba ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Tunika ma bardzo ciekawy fason - rzadko takie widuję. Potwierdzam - bomba! :)

    OdpowiedzUsuń