wtorek, 30 sierpnia 2016

Granat w roli głównej - klasyczna elegancja Monnari


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was nową stylizację, w której główną rolę odgrywa kolor granatowy.

Jest to stonowana, elegancka propozycja, która doskonale sprawdzi się jako strój do pracy.

W zestawie wykorzystałam najnowsze modele ubrań z kolekcji Plus Size  oraz akcesoria marki Monnari.

Stylizację skomponowałam na bazie kwiecistej bluzki koszulowej oraz ołówkowej spódnicy.

Bluzka ma komfortowy fason i efektowne zakładki z przodu, z krytą plisą na guziki.

Doskonałym uzupełnieniem stylizacji jest kardigan o fasonie oversize.

Kardigan jest sprężysty, mięciutki i ma otwarty fason, zapinany na dużą broszę w kształcie agrafki.

Duża, perłowa torba z pewności pomieści wszystkie potrzebne drobiazgi zabieganej i zapracowanej kobiety. :)

Mam nadzieję, że spodoba się Wam ten look.

Wszystkie elementy stroju kupiłam w sklepie firmowym Monnari w CH Ogrody w Elblągu, ale zachęcam do obejrzenia kolekcji, która jest również dostępna on line.

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Ślę buziaki!

Wasza Aga ;)

Fot. Grześ <3
Zdjęcia ubrań - copyright Monnari











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz