poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Zamknij wspomnienia w fotoksiążce...


Witajcie Kochani!

Dziś opowiem Wam o pewnym produkcie - usłudze, a mianowicie fotoksiążce od Saal Digital Polska.

Bardzo lubię zdjęcia, mam ich setki czy nawet tysiące. Związane jest to z tym, czym się zajmuję - a więc z prowadzeniem bloga, przygotowywaniem stylizacji czy udziałem w sesjach komercyjnych.

Każdy chyba z nas tak ma, ze upycha zdjęcia do folderów na komputerze, pocieszy się nimi chwilę... a potem totalnie o nich zapomina, nie wraca do nich... lub po prostu nie wie, gdzie ich szukać.

Fotoksiążka Saal Digital Polska jest świetnym sposobem na zamknięcie wspomnień w jednym miejscu, w bardzo efektowny sposób.

Docenią ją przede wszystkim fani fotografii rodzinnej, noworodkowej czy osoby chcące zebrać w jednym miejscu swoje portfolio.

Ja do tematu podchodzę "po babsku" - lubię aplikacje, które są łatwe w obsłudze, przejrzyste, z którymi pracuje się szybko i bez trudności.

Mam w swojej kolekcji już kilka fotoksiążek, wszystkie mają swój urok.

Usługę Saal Digital wyróżnia jednak bajeczna łatwość w projektowaniu książki oraz piękne tła.

Wiem, ze pasjonaci fotografii mogą układać fotoksiążkę dniami, czy tygodniami.

Ja - jako 100 % kobieta, lubię mieć wszystko NATYCHMIAST, lub jeszcze prędzej.

Cały proces od utworzenia fotoksiążki na moim komputerze, do odebrania jej przesyłką kurierską zajął 3 dni. Więc tempo iście ekspresowe - Brawa dla firmy!

Nie lubię udziwnień, klipartów i układanek, więc skupiłam się tylko na ułożeniu zdjęć, wybraniu twardej okładki i dopasowaniu odpowiedniego tła, do danego zdjęcia.

Polecam tę usługę wszystkim, tym którzy czują potrzebę posiadania zdjęć w formie wydruku, nie tylko w formie cyfrowej na dysku.

Jest to doskonały pomysł na wyjątkowy prezent. :)

A Wy, czy lubicie fotoksiążki?

Znacie produkty i usługi Saal Digital?

Dajcie znać w komentarzu!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz