czwartek, 31 sierpnia 2017

Kwiaty i cekiny - moja tunika z Bonprix


Witajcie Kochani!

Wakacje dobiegają końca, ale nie wolno się nam smucić!

Przed nami jeszcze prawie miesiąc kalendarzowego lata i tego się trzymajmy! :)

Dziś na kilku zdjęciach pokażę Wam jedną z najpiękniejszych tunik, które udało mi się kupić w te wakacje.

Moja kwiecista TUNIKA pochodzi ze sklepu internetowego Bonprix!

Uszyta jest z delikatnego szyfonu, z zachwycającym nadrukiem egzotycznych kwiatów.

Niewątpliwym atutem tej tuniki jest dekolt, ozdobiony połyskującymi kamyczkami oraz cekinami.

W zestawie połączyłam ją z białymi spodniami oraz kontrastującymi, żółtymi dodatkami.

Moja torebka jest z Mango, a buty z Mohito.

Mam nadzieję, że ten look na zakończenie wakacji przypadnie Wam do gustu!

Buziaki!

Wasza Aga :)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz