niedziela, 27 sierpnia 2017

Moje nowości kosmetyczne z Douglas - kolekcja Gold Paradise Look


Cześć!

Jak już doskonale wiecie, uwielbiam kosmetyczne gadżety. Szczególnie wtedy, gdy oprócz strony wizualnej, zachwycają mnie konsystencją, pigmentacją i efektem, który są w stanie zapewnić.

Tak jest w przypadku kolekcji Gold Paradise Look z Perfumerii Douglas.

Ta kolekcja oprócz tego, że wygląda nieziemsko, ma również w sobie produkty, które zawsze są na mojej kosmetycznej liście "Must Have".

Tak więc, w kolekcji znajdują się:
  • Rozświetlacz w kuleczkach ( cena 69,00 zł )
  • Pędzel do pudru  ( cena 49,00 zł )
  • Duo eye shadow + liner w dwustronnej kredce ( cena 45,00 zł )
  • Pomadka Pearly Pink ( cena 42,00  zł )


Rozświetlacz w kulkach zamknięty jest w okrągłym pudełeczku, w kolorze różowego złota.

Intensywnie rozświetla i jest łatwy w aplikacji.

Kuleczki mają perłowe, połyskujące drobinki i są w kolorach: róż, blady róż i łososiowy.

Jest to fantastyczny gadżet i praktyczny kosmetyk!


Pędzel ma białe włosie oraz efektowny uchwyt w kolorze różu i różowego złota z ładnym grawerem.

Zmieści się w każdej kosmetyczce i ozdobi każdą toaletkę.


Pomadka Pearly Pink ma kolor zgaszonego, ciemnego różu z gamy odcieni nude.

Zachwyca kremową konsystencją, magnetycznym etui w kolorze różowego złota, z analogicznym grawerem.

Jest idealna do dziennego makijażu.



Duo eye shadow + liner to kosmetyk 2 w 1.

Jedna końcówka podkreśli linię rzęs na czarno, a druga - doda błysku wewnętrznym kącikom oka.

Rewelacyjny produkt do szybkich poprawek!


Moją kolekcję rozświetlających kosmetyków Douglas uzupełniłam jeszcze cieniem Wet & Dry w kolorze So Cute.

Nazwa mówi sama za siebie! :)

To perłowy cień z drobinkami, który będzie doskonałą bazą mojego makijażu oka.



Jestem zachwycona tymi kosmetykami i bardzo zadowolona z zakupów.

Dajcie znać, czy widziałyście tę kolekcję w swojej perfumerii Douglas, oraz czy skusiłyście się na zakup któregoś z kosmetyków!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz