czwartek, 24 sierpnia 2017

Tunika w kwiaty


Witajcie Kochani!

Czy pamiętacie moją kwiecistą tunikę, którą kupiłam ostatnio w TK Maxxie? :)

W końcu mogę pokazać ją Wam w blogowej prezentacji.

Producentem bluzki jest marka Marina Kaneva, którą widywałam nawet w niektórych polskich sklepach online.

Tuniczka uszyta jest z lejącej, chłodnej dzianiny w kwiaty i ma ciekawy fason z szerokimi rękawami.

Zestawiłam ją  z czerwonymi spodniami marki Cevlar Fshion, które kupiłam w elbląskim butiku Oversize.

Moje dodatki stanowią analogię kolorystyczną do reszty stroju - beżowa torebka jest z Monnari, a czarne szpilki 5th Avenue są z Deichmanna.

Mam nadzieję, ze spodoba się Wam połączenie kwiatów i czerwieni! :)

Zapraszam do  obejrzenia galerii zdjęć!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz